Economic

Reorientare online. 53% dintre companii iau în considerare posibilitatea transformării digitale

Reorientare online. 53% dintre companii iau în considerare posibilitatea transformării digitale

Reorientare online. 53% dintre companii iau în considerare posibilitatea transformării digitale.

Cele mai frecvente dificultăți întâmpinate de companii din cauza pandemiei de coronavirus sunt: scăderea cererii, suspendarea temporară a activității și plățile întârziate. În România, opt din 10 companii au întâmpinat astfel de dificultăți.

Potrivit unui studiu dat publicității, cei mai mulți reprezentanți ai mediului de afaceri iau în calcul și oportunitățile care au apărut. E vorba de digitalizarea, utilizarea unor noi tehnologii și lansarea de noi produse.

La acest sondaj au răspuns 303 reprezentanţi ai unor compani, iar rezultatele, conform autorilor, sunt reprezentative pentru toate firmele din țara. Rezultatele arată că există o serie de dificultăți în calea procesului de digitalizare, ce țin de lipsa pregătirii angajaților, costurile ridicate și lipsa cunoașterii produselor existente.

Cu toate acestea, beneficiile acestui proces sunt semnificative. Cele mai menționate beneficii sunt continuarea activității fără a depinde de o locație fixă, natura flexibilă a mijloacelor de muncă, economia de timp și de resurse financiare.

Cele mai adecvate activități pentru a se desfășura în zona de online:

53% dintre companii iau în considerare posibilitatea transformării digitale în această perioadă. Andrei Cânda, managing partner iSense Solutions, a enumerat și o parte dintre aceste activități care se pot desfășura în zona de online:

„Pe primul loc avem vânzarea sau achiziția de produse și servicii. Acest lucru a fost menţionat de aproximativ o treime dintre companii. Pe locul doi publicitate, marketing, menționat de 14% dintre companii.

Și, pe 3, comunicare cu partenerii de business, cu publicul, menţionat de 11%. Companiile sunt interesate să implementeze soluții de comerț electronic”, a declarat Andrei Cânda, conform RRA.

Şi în privința extinderii adoptării semnăturii digitale, companiile chestionate s-au arătat interesate în condițiile în care și în prezent aproximativ 60% spun că folosesc astfel de soluții în relația cu instituțiile publice, iar în jur de 50% în relația cu partenerii de afaceri și băncile.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *