Consiliul Judeţean Sibiu, în calitate de autoritate publică tutelară a Societății Drumuri și Poduri SA Sibiu, anunţă organizarea selecţiei membrilor Consiliului de Administraţie al Societății Drumuri și Poduri SA Sibiu.
Selecția se va organiza în conformitate cu prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice , cu modificăril și completările ulterioare, la sediul Consiliului Județean, din Sibiu, str. General Magheru, nr. 14 și va consta în depunerea de către candidați a unui dosar de candidatură și susținerea unui interviu de selecție, după următorul calendar:
Depunerea candidaturilor se va face până în data de – 08.07.2021 ora 14,00
Selecția dosarelor se va face până în data de – 12.07.2021
Comunicarea rezultatului selecției dosarelor – 19.07.2021
Afișarea/comunicarea anunțului privind candidatii din lista scurtă – 19.07.2021
Depunerea declarațiilor de intenție până în data de – 03.08.2021
Interviul de selecție a candidaților din lista scurtă în data de – 12.08.2021
Transmiterea către Adunarea Generală a Acționarilor a raportului pentru numirile finale – 18.08.2021
Comisia de selecție va analiza documentele depuse, în vederea selectării candidaţilor ce îndeplinesc condiţiile de participare la interviu. Rezultatele selectării dosarelor se afişează/comunică cu menţiunea admis sau respins, însoţită de motivul respingerii dosarului.
Candidații declarați admiși, vor face parte din lista scurtă de maxim 5 candidați pentru fiecare post, în vederea numirii de către Adunarea Generala a Acționarilor. În cadrul interviului se testează abilitățile manageriale ale candidaților cu luarea în considerare a declarației de intenție.
a) îndeplinește condițiile prevăzute de art. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice , cu modificăril și completările ulterioare
b) cunoaste detaliat cel puțin prevederile:
– Legii nr. 31/1990 privind societăţile, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordonanţei de Urgenţă nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare.
– Hotărârii Guvernului nr. 722/2016 privind aprobarea normenlor metodologice de aplicare a unor prevederi din ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare,
specifice:
– administratori :
a) studii superioare (cu diplomă de licenţă);
b) experienţă de minim 3 ani în activitatea de administrare/management a/al unor întreprinderi publice profitabile sau a/al unor societăţi profitabile din domeniul de activitate al întreprinderii publice.
– administrator – studii economice sau juridice şi experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar
studii superioare economice sau juridice (cu diplomă de licenţă);
experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, audit sau financiar de cel puţin 5 ani.
administrator funcționar public sau contractual
studii superioare (cu diplomă de licentă)
Interviu
I. Cunoştinţe privind guvernanţa corporativă
II. Cunoștințe privind funcționarea societăților comerciale
III. Abilităţi manageriale evaluate prin următoarele competenţe:
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
1. CV format Europass + scrisoare de intenţie (va fi considerată oferta tehnică conform cu OUG 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare);
2. Cazier judiciar;
3. Cazier fiscal;
4. Copii legalizate după actele de studii;
5. Copie act identitate;
6. Copie Carnet de Muncă/documente doveditoare care să ateste experienţa solicitată;
7.Declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de selecţie;
8. Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului în conformitate cu prevederile art. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, conform modelului anexat.
9. Opis dosar înscriere
10. Dosar plic
Candidaturile şi documentele solicitate prin prezentul anunţ se depun până la data 08.07.2021 ora 14,00, la registratura Consiliului Judeţean Sibiu, în dosar plic, unde vor primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii.
Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliului de Administraţie al Societății Drumuri și Poduri SA Sibiu, postul vizat, precum şi numele, prenumele și domiciliul candidatului”.
Candidaţii vor fi anunţaţi telefonic şi prin e-mail în situația în care termenele de mai sus vor suferi modificări. De asemenea toate comunicările prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 vor fi făcute telefonic și/sau prin e-mail precum și pe siteul autorității publice și al Societății Drumuri și Poduri SA Sibiu.
Pe măsură ce Paștele se apropie, mulți oameni se întreabă câte ouă roșii este bine…
Kaufland România a anunțat programul de funcționare al hipermarketurilor sale în perioada sărbătorilor de Paște.…
Postul negru în Vinerea Mare este o practică profundă în tradiția ortodoxă, marcată de abstinența…
Indemnizațiile pentru invalizi, veterani și văduve de război au fost majorate începând din ianuarie 2024.…
Ministerul Finanțelor lucrează la introducerea unor noi taxe. Potrivit proiectului, accizele la tutun vor fi…
Vârstnicii din România au primit vești bune de la guvern. Au fost alocate 10 miliarde…
This website uses cookies.