Categories: Social

Anunțul Hidroelectrica pentru 500.000 de români! Ce se întâmplă cu facturile?

Compania Hidroelectrica a lansat un anunț pentru toți clienții săi: are loc citirea și transmiterea indexului. Intervalul de timp ales pentru citirea indexului la Hidroelectrica luna trecută a fost între 24 și 28 aprilie. Cu excepția circumstanței unice din luna februarie, procesul de citire și transmitere a indicelui la Hidroelectrica continuă să se desfășoare în intervalul orar obișnuit.

„Indexul autocitit poate fi comunicat doar în perioada 24-28 a lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit). Pentru transmiterea indexului, veţi avea nevoie de codul atribuit locului de consum şi pe care îl regăsiţi în factura de energie electrică.

Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834. Indexul autocitit poate fi transmis, de asemenea, utilizând portalul client, rubrica autocitire SPEEH Hidroelectrica SA”, se precizează într-un mesaj al companiei Hidroelectrica.

Plata facturilor se poate amâna

Hidroelectrica a precizat la începutul anului că clienții cu restanțe la plată au avut posibilitatea de a solicita eșalonarea sumelor datorate pe o perioadă de șase luni. Pentru clienții casnici și clienții non-casnici, facturile Hidroelectrica oferă termene de plată generoase de 45 de zile și, respectiv, 30 de zile. În aceste termene nu se percep comisioane de întârziere.

Plata în rate poate fi solicitată online, prin completarea unui formular special, sau personal, la orice sucursală a Hidroelectrica. Clienții au posibilitatea de a-și gestiona comod cererea de eșalonare online. Cu 500.000 de mii de abonați, Hidroelectrica se situează pe locul trei în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră, subliniind importanța și prezența sa pe piața de energie.

Cum se solicită plata în rate

În urmă cu câteva luni, Hidroelectrica a făcut anunțul că, în cazul în care factura unui client este excesiv de scumpă, acesta poate alege să o plătească în rate. Clienții trebuie să depună o cerere separată prin care să solicite utilizarea acestei funcții pentru a-și plăti contul în rate. Hidroelectrica poate oferi informații cu privire la procesul de solicitare și la cerințele pentru plata în rate.

De asemenea, cererea de plată în rate poate fi depusă personal la sucursalele și sediul central al Hidroelectrica sau adresată prin e-mail la adresa esalonari@hidroelectrica.ro. Factura va fi achitată în maximum șase rate lunare după ce cererea va fi aprobată. Potrivit Antena 3 CNN, este esențial să se respecte datele de plată stabilite pentru fiecare tranșă în parte.

Jalba Claudia Andreea

Recent Posts

Pensionarii, amăgiți cu noua lege a pensiilor. Orele de muncă suplimentare nu sunt luate în calcul

Noua lege a pensiilor aduce schimbări semnificative în recalcularea pensiilor. Sunt vizați în  special pensionarii…

5 ore ago

MAE a emis o atenționare de călătorie! Este stare de urgență

MAE a emis o atenționare pentru călătorii români care se îndreaptă către Franța, cu referire…

5 ore ago

Prețul energiei în România, de aproape trei ori mai mare decât în Germania! Am întrecut și Ungaria

România, deși produce cantități semnificative de energie electrică, se confruntă cu unele dintre cele mai…

6 ore ago

Florin Barbu își propune reglementarea adaosului comercial. Susținerea produselor românești

Florin Barbu, ministrul Agriculturii, a prezentat mai multe inițiative legislative pentru reglementarea adaosului comercial, cu…

7 ore ago

Cardurile bancare vor mai putea fi utilizate doar până în iulie! Ce trebuie să facă clienții

Banca Raiffeisen va efectua o tranziție de la cardurile Mastercard la cele Visa. Măsura este…

8 ore ago

Se încarcă cardurile de energie! Până când sunt disponibili banii

Se va acorda asistență persoanelor vulnerabile pentru a compensa costurile energetice, finanțată parțial din surse…

9 ore ago

This website uses cookies.