Rezultatul unui chestionar SuperTeach arată că lipsa echipamentelor IT și interacțiunea slabă cu elevii sunt cele mai mari provocări ale profesorilor în nscenariul roșu, iar 66% din profesorii din România cer redeschiderea școlilor.
Profesorii din mediul rural preferă sistemul hibrid în detrimentul celui online, având în vedere
lipsa mijloacelor și a echipamentelor IT necesare, pentru ca elevii din aceste zone ale țării să participe la
cursuri.
Profesorii cer redeschiderea școlilor și desfășurarea cursurilor offline
„Sunt foarte mulți copii din mediul rural, care fie nu au aparatura tehnică necesară, fie
nu au conexiune la internet sau nu beneficiază de niciuna dintre cele două. Mai mult, noi predăm de
acasă, cu resursele proprii (curent electric, internet, căldură, aparatură IT), deoarece la școală ni se
asigură logistica tehnică pentru a preda online, dar nu și căldură”, a declarat unul dintre profesorii
participanți la conferința SuperTeach.
Întrebați care este cea mai grea parte din procesul predării online, aproape toți profesorii (din cei 300
de respondenți și participanți ai evenimentului) au mărturisit că testarea și evaluarea copiilor, lipsa
echipamentului tehnic necesar desfășurării claselor, interacțiunea slabă cu elevii în timpul orelor
online, dar și lipsa interesului elevilor se numără printre cele mai mari dificultăți cu care se confruntă,
în prezent, în scenariul roșu.
Migrenele sunt simptome debilitante, care îți pot afecta semnificativ calitatea vieții. Din fericire, odată ce…
Atunci când decideți să cumpărați un nou set de anvelope pentru mașina dvs., există mai…
Românii cumpără cadouri pentru familie și cei apropiați în perioada Paștelui, iar ciocolata este unul…
Premierul Marcel Ciolacu a anunțat la începutul ședinței de Guvern că se va aproba o…
Serviciile secrete din Belarus susțin că au dejucat un atac cu drone asupra Minskului. Acest…
Resursele financiare destinate tinerilor fermieri au fost epuizate. Conform informațiilor disponibile, fondurile au fost consumate…
This website uses cookies.