Diverse

Dan Negru, despre publicul care șoptește în emisiune. Ce decizie a luat realizatorul „Jocul cuvintelor”.

Dan Negru, despre publicul care șoptește în emisiune. Ce decizie a luat realizatorul „Jocul cuvintelor”.
Foto: Dan Negru/Kanal D

În această seară, de la 22:30, cinci concurenți intră în „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”. Aceștia sunt pregătiți să își pună la contribuție spontaneitatea, agilitatea minții și cunoștințele de vocabular.

Dan Negru, despre publicul care șoptește în emisiune. Ce decizie a luat realizatorul „Jocul cuvintelor”

Dan Negru mărturisește, în debutul ediției din această seară, că în cei 25 de ani de carieră în televiziune, este pentru prima dată când moderează o emisiune fără public spectator. Vedeta Kanal D își motivează răspunsul afirmând că specificul acestui tip de format TV nu ar permite, din motive evidente, ca alături de concurenți să fie și susținători în public.

„Este prima dată în viața mea, în cei 25 de ani de TV, când prezint o emisiune fără public. Și explicația este extraordinară. S-a încercat formatul acesta de televiziune în diferite țări, cu public, și niciunde, în nicio țară, publicul nu s-a abținut să nu șoptească. Acesta este motivul pentru care emisiunea <Jocul cuvintelor cu Dan Negru>  este fără public”, motivează prezentatorul celui mai ușor de înțeles quiz din istoria televiziunii mondiale.

Care vor fi cuvintele ce le vor da bătăi de cap celor cinci concurenți din această ediție,  cum se vor descurca aceștia sub presiunea timpului și cineva va câștiga puteți afla urmărind „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”  în această seară, de la ora 22:30, la Kanal D!

Audienţele obţinute de Dan Negru cu prima ediţie „Jocul cuvintelor”

Postul Kanal D a ocupat locurile doi şi trei în audienţe, cu prima ediţie a emisiunii-concurs, prezentată de Dan Negru săptămâna trecută, a informat paginademedia.ro.

Puţin peste 700.000 de persoane au urmărit emisiunea de pe Kanal D. Postul a fost al doilea la nivel naţional, după Pro TV şi pe trei la oraşe şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani.

Pro TV nu a avut emoţii pe intervalul Las Fierbinţi. Peste două milioane de persoane au urmărit serialul de comedie.

Cu Imperiul Leilor, Pro TV a avut cifre mult mai mici, dar şi-a menţiunt poziţia de lider la oraşe şi pe publicul comercial urban (21-54 de ani). Emisiunea cu antreprenori a avut 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional, dintre care 550.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial urban, postul a fost urmărit de 340.000 de persoane.