Asociația Pro Infrastructura a surprins în noi imagini lucrarea de infrastructură care va asigura legătura dintre orașele Craiova și Pitești. Imaginile spectaculoase cu viaductul de acces pe podul de peste Olt, de pe Drumul Expres Craiova – Pitești, cunoscut după indicativul DEx 12, au fost obținute cu ajutorul unei drone și reprezintă, de fapt, cel de-al doilea clip cu acest proiect de infrastructură.
Drumul Expres Craiova – Pitești este cel mai lung viaduct din România a cărui construcție se află într-o fază finală, urmând să fie dat în folosință în vara anului 2024.
Reprezentanții Asociației Pro Infrastructura au transmis: „În exclusivitate: timelapse cu viaductul de acces pe Podul peste Olt de pe DEx12. Cadoul nostru de Crăciun este al doilea clip din proiectul nostru unic cu filmări timelapse pe termen lung de pe șantierele de infrastructură rutieră din România”.
De asemenea, reprezentanții Asociației Pro Infrastructura au descris ce conțin imaginile din clipul pe care l-au postat, cu fazele lucrărilor de la viaductul de peste Olt.
Astfel, pe pagina de facebook a Asociației Pro Infrastructura se menționează următoarele: „imaginile surprind fazele finale din procesul de construire a viaductului de acces pe Podul peste Olt de pe Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Pitești timp de 12 luni, între iunie 2021 și mai 2022”.
Podul peste Olt are 1.700 metri lungime, este uşor în curbă şi în pantă şi va fi cel mai lung pod din interiorul ţării. Iar, potrivit datelor oficiale, este cea mai impresionantă lucrare de pe întreg Drumul Expres Craiova – Pitești. Acest pod:
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a anunţat, vara trecută, că va fi deschisă circulația pe Lotul 2 al Tronsonului 2 de pe Drumul Expres Craiova-Piteşti.
Atunci, ministrul a declarat că alți 21,35 km de drum de mare viteză se vor adăuga celor 18,5 km pe care se circula încă din luna aprilie 2022 și a estimat că în situația în care muncitorii vor păstra ritmul construcției, circulaţia pe cei 31,75 de km ai Tronsonului 3 ar putea fi deschisă anul viitor (2023). Iar pe cei 31,82 km ai Tronsonului 4 se va putea circula în anul 2024.
În acest context, în luna iulie 2022, ministrul Sorin Grindeanu a scris pe pagina sa de Facebook că „s-a deschis acum circulaţia pe Lotul 2, Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Piteşti! Încă 21,35 km de drum de mare viteză se adaugă din acest moment celor 18,5 km pe care se circulă încă din luna aprilie. Cei aproape 40 de km ai primului Drum Expres din România elimină una dintre cele mai mari probleme de pe ruta Piteşti-Craiova: aglomeraţia provocată de tranzitarea oraşelor Slatina şi Balş!”.
În luna septembrie a anului 2019 a început construcția celor aproximativ 40 de km ai Tronsonului 2 de pe Drumul Expres Craiova – Pitești. Iar, în data de 21.12.2022, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că va rezilia contractele cu constructorul italian Tirrena Scavi. Oficialii companiei de drumuri au reclamat slaba mobilizare şi incapacitatea financiară a antreprenorului de a continua proiectele pe care le derulează. Și tot potrivit CNAIR, “pe tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova – Pitești progresul fizic este de doar 57,06%, deși termenul contractual de finalizare era 2022”, așa cum se precizează pe cnadnr.ro.
Pe măsură ce Paștele se apropie, mulți oameni se întreabă câte ouă roșii este bine…
Kaufland România a anunțat programul de funcționare al hipermarketurilor sale în perioada sărbătorilor de Paște.…
Postul negru în Vinerea Mare este o practică profundă în tradiția ortodoxă, marcată de abstinența…
Indemnizațiile pentru invalizi, veterani și văduve de război au fost majorate începând din ianuarie 2024.…
Ministerul Finanțelor lucrează la introducerea unor noi taxe. Potrivit proiectului, accizele la tutun vor fi…
Vârstnicii din România au primit vești bune de la guvern. Au fost alocate 10 miliarde…
This website uses cookies.