Diverse

Data viitoare când veți comanda un Uber, s-ar putea să vedeți reclame. Despre ce este vorba 

Data viitoare când veți comanda un Uber, s-ar putea să vedeți reclame. Despre ce este vorba 
EVZ

Uber va afișa reclame acum. Atunci când vom deschide platforma pentru a comanda o cursă, posibil să vedem reclame. Despre ce este vorba mai exact, în cele ce urmează.

Data viitoare când veți comanda un Uber, s-ar putea să vedeți reclame. Despre ce este vorba

Uber lansează o divizie de publicitate dedicată pentru a începe să facă bani din marea sa colecție de date despre clienți, inclusiv istoricul călătoriilor și al achizițiilor, a anunțat compania într-o postare pe blog săptămâna trecută.

Aceasta înseamnă că veți vedea ceea ce compania numește „anunțuri de călătorie” înainte și în timpul cursei. Uber testează, de asemenea, tablete publicitare în mașină, cum ar fi cele pe care le-ați văzut montate în taxiuri, precum în San Francisco și Los Angeles, scrie Whashington Post.

Primele declarații oficiale

„În timp ce așteptați să fiți asociat cu un șofer, o reclamă va apărea în aplicație, iar reclamele de la același brand vor fi afișate și în timpul călătoriei”, a declarat Carissa Simons, senior manager de comunicare corporativă la Uber.

„Formatele publicitare ale Uber sunt concepute pentru a ajunge la consumatori cu oferte sau informații relevante, într-un mod care să nu îi deranjeze pe parcursul procesului de călătorie.”

Analiștii media spun că Uber calcă pe urmele unor companii precum Netflix și Amazon, care se transformă în rețele publicitare la ani de zile după ce s-au lansat ca firme bazate pe abonamente. Spre deosebire de Netflix, însă, nu este clar dacă faptul de a sta în fața reclamelor va reduce de fapt prețul pe care îl plătiți pentru o cursă.

Pe măsură ce Apple blochează unele forme de urmărire între aplicații, iar Google elimină treptat o tehnologie de urmărire numită cookie-uri, companiile nu mai au modalități de a face profiluri și de a ținti clienții în mod fiabil, a declarat Alex Bauer, șeful departamentului de strategie de produs și de piață al companiei de tehnologie publicitară Branch.

Datele sau tipul de informații pe care clienții le furnizează de bunăvoie unei companii, devin deosebit de valoroase, iar Uber deține o mulțime de astfel de date, a declarat Bauer.

Uber a mai lansat și abandonat planuri de a face bani înainte, dar când vine vorba de vânzarea de reclame, există multe lucruri care lucrează în favoarea companiei, au declarat experții în publicitate.