Info Actual > Diverse > De ce mă dor oasele când este frig? Specialiștii au răspunsul
Diverse

De ce mă dor oasele când este frig? Specialiștii au răspunsul

De ce mă dor oasele când este frig? Specialiștii au răspunsul

Vine frigul si odata cu el diverse neplaceri, una dintre ele este durerea de oase, dar… este adevarat ca pot sa doara din cauza temperaturilor scazute?

Într-un interviu exclusiv pentru Salud180, dr. Benjamín Sánchez de la Barquera, specialist în ortopedie, clarifică:

Oamenii asociază durerea cu răceala, dar, în realitate, articulațiile sunt afectate într-un fel.

Când au loc schimbări de temperatură, lichidul sinovial (reduce frecarea dintre cartilajele din articulații pentru a le lubrifia atunci când corpul este în mișcare) este cel care suferă impactul deoarece este cel care asigură amortizarea și lubrifierea acestora. articulațiile. Există o rigiditate crescută a articulațiilor, mușchii, tendoanele și ligamentele se contractă.

Trebuie precizat că oasele nu dor de frig, ele dor decât dacă suferă o ruptură sau o lovitură majoră”.

La temperaturi scăzute, mușchii se contractă și articulațiile se rigidizează, provocând durere și disconfort.

Persoanele care au tulburări musculare sau articulare suferă mai mult de aceste dureri; dacă vremea este înghețată, disconfortul se accentuează și tratamentele medicale pot să nu fie suficiente, a subliniat și profesorul de la Facultatea de Medicină UNAM.

Sfaturi pentru a reduce aceste supărări

Puneți comprese cu apă fierbinte timp de 15 minute

Masaj mâini și picioare cu cremă antiinflamatoare

Ceai de arnică pentru a calma durerea și a reduce inflamația.

Indiferent de vârsta ai avea, durerile articulare pot apărea și nu neapărat din cauza unei accidentări. Daca disconfortul persista indiferent de temperatura, nu ezitati sa consultati un ortoped pentru a va evalua accidentarea.

SUNT NECESARE SUPLIMENTELE DE MAGNEZIU PENTRU OASE?

În acest sens, menținerea unei alimentații sănătoase și variate, combinată cu suplimente nutritive dacă este cazul, practicarea regulată a sportului și evitarea consumului de alcool sau tutun sunt aspecte fundamentale pentru prevenirea acestuia.

De asemenea, plantele pot fi un ajutor natural pentru întărirea sănătății oaselor. După cum detaliază Laboratoarele Arkopharma, unele dintre cele mai recomandate sunt următoarele:

  • Lithothamnium: este o alga bogata in calciu, care favorizeaza mineralizarea osului.
  • Turmeric: rizomul turmericului favorizează flexibilitatea articulațiilor și dacă este combinat, de exemplu sub formă de infuzie, cu piper negru, proprietățile sale antioxidante sunt sporite.
  • Ulei de krill și mangan: Manganul îmbunătățește formarea țesuturilor, iar uleiul introduce acizi grași omega-3.
  • Bambus: tulpina sa este folosită în unele culturi pentru a îmbunătăți flexibilitatea și pentru a contribui la bunăstarea oaselor.
  • Coada-calului și gheara diavolului pentru a îmbunătăți sănătatea oaselor