Lifestyle

Facebook sărbătorește Ziua Mondială a Emoji-urilor pe 17 iulie. O nouă funcție – Soundmojis

Facebook sărbătorește Ziua Mondială a Emoji-urilor pe 17 iulie. O nouă funcție – Soundmojis

În România, cele mai utilizate emoji-uri în ultimele 3 luni sunt  Fața care trimite un pupic,  Fața care îmbrățișează, și  Inima roșie

În pregătirea Zilei Mondiale a Emoji-urilor, celebrată pe 17 iulie, Facebook lansează Soundmojis pentru Messenger, o nouă funcție ce le permite utilizatorilor să trimită clipuri vocale scurte în chatul Messenger.

Lună de lună, miliarde de oameni din întreaga lume utilizează Facebook și Messenger pentru a se conecta cu familia, prietenii și comunitățile lor – deseori acele conexiuni se transmit sub formă de emoji. Prin utilizarea acestora, conversațiile capătă culoare și umor. Uneori, printr-un emoji se poate transmite ceea ce nu se poate spune prin cuvinte.

Pentru a sărbători Ziua Mondială a Emoji-urilor, sâmbătă, 17 iulie, Facebook a analizat modul în care utilizatorii folosesc emoji-urile pe platformă.

Iată concluziile pentru România:

●        Top 3 emoji-uri, utilizate în ultimele 3 luni, pe grupe de vârstă:

○        General:  Fața care trimite un pupic;  Fața care îmbrățișează;  Inima roșie

○        18-24 ani (Generația Z):  Inima roșie;  Fața care trimite un pupic;  Fața care îmbrățișează

○        25-44 ani (Millennials / Xennials):  Fața care trimite un pupic;  Fața care îmbrățișează;  Inima roșie

○        45-65+ ani (Generația X & Baby boomers):  Fața care trimite un pupic;  Fața care îmbrățișează;  Tortul aniversar

●        A fost înregistrată o creștere a utilizării emoji-urilor legate de COVID-19:  Fața cu mască medicală; 🦠 Microbul;  Seringa

●        Cele mai populare emoji-uri cu alimente și băuturi lansate în versiunea 13.0:  Tortul aniversar;  Băutura fierbinte;  Felia de tort

 

Messenger lansează Soundmojis

Mai mult, Messenger lansează astăzi Soundmojis, o funcție nouă ce le permite utilizatorilor să trimită clipuri vocale scurte în chat-ul Messenger. Oamenii vor putea alege dintr-o bibliotecă de opțiuni, care variază de la efecte sonore (greieri , aplauze  , sunet de tobe  și râsuri malefice ) până la clipuri ale unor melodii celebre. Fiecare sunet este trimis ca un emoji (fără cuvinte), pentru o experiență încântătoare realizată cu ajutorul unor clipuri audio semnificative din punct de vedere cultural.

Facebook lansează o întreagă bibliotecă Soundmoji din care utilizatorii pot alege clipurile vocale preferate. Aceasta va fi actualizată periodic cu noi efecte sonore și replici celebre. Fiecare sunet este reprezentat de un emoji. Astfel, a fost creat un nou mix între emoji-urile vizuale iubite de toată lumea și sunet.