Helmut Duckadam a devenit ambasador. „GAME WORLD este un partener cu o viziune pe termen lung”.
Helmut Duckadam a semnat un acord de colaborare cu Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România. Game World are ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc electronice.
Helmut Duckadam și Game World vor colabora pentru a transmite mesajele companiei.
„Îmi face mare plăcere să îmi asum acest rol de ambasador. Pentru că am descoperit în Game World un partener cu o viziune pe termen lung. Un adevărat jucător responsabil în industria în care activează.
Sunt convins că ne vom menține împreună ceea ce eu numesc atitudinea de învingător. Și că ceea ce vom realiza de-a lungul colaborării noastre îi va inspira pe cei care trec pragul sălilor Game World în a fi responsabili și echilibrați”, a declarat Helmut Duckadam.
Attila Otto Török, director de strategie Game World România, a ales colaborarea cu apărătorul celor patru penalty-uri pentru că îl consideră pe Duckadam o „legendă vie”.
„Helmut Duckadam este o legendă vie. Iar notorietatea și imaginea sa ne vor ajuta să facem și mai cunoscute acțiunile pe care Game World le organizează pentru clienții săi, pentru angajații companiei și ca parte a activităților de responsabilitate socială.
Suntem activ implicați în promovarea jocului responsabil. Desfășurăm programul Bursele Game World pentru studenți, masteranzi și doctoranzi la psihologie care se specializează în studiul adicțiilor și ne implicăm în viața comunităților unde activăm și în cauze sociale importante.
Cel mai recent exemplu în acest sens este susținerea pe care o acordăm luptei împotriva pandemiei de coronavirus. Sunt valori comune puternice pe care brandurile Game World și Helmut Duckadam le au în comun. Iar prezența domniei sale alături de echipa noastră este deja o adevărată inspirație pentru noi
toți”, a declarat Attila Otto Török.
Anul trecut, Game World Group a direcționat circa 1,7 milioane de lei către susținerea programului Joc Responsabil și alte acțiuni de responsabilitate socială. Pe perioada stării de urgență, companiile Game World Group au făcut donații și sponsorizări în valoare totală de aproximativ 100.000 de euro în scopul susținerii
eforturilor de combatere a epidemiei de COVID-19 în București și alte 11 orașe din România.
Conform estimărilor GPeC, ARMO și ale principalilor actori din sector, valoarea comerțului electronic din România…
Guvernul a hotărât să mărească salariile pentru angajații nemulțumiți, inclusiv pentru cei care lucrează în…
Conform ultimului raport al Comisiei Europene, economia României este estimată să crească cu 3,3% în…
Potrivit directorului ANM, Elena Mateescu, se prognozează că temperaturile vor înregistra o creștere în zilele…
Noua lege a pensiilor aduce schimbări semnificative în recalcularea pensiilor. Sunt vizați în special pensionarii…
MAE a emis o atenționare pentru călătorii români care se îndreaptă către Franța, cu referire…
This website uses cookies.