Social

Marile magazine cer prelungirea programului, în pragul Sărbătorilor! Solicitarea a fost deja trimisă!

Marile magazine cer prelungirea programului, în pragul Sărbătorilor! Solicitarea a fost deja trimisă!

În perioada sărbătorilor de iarnă, marile magazine cer prelungirea programului de funcționare cu o oră. În acest sens, a fost trimisă o solicitare către secretarul de stat Raed Arafat. Închiderea magazinelor la ora 22:00 ar contribui la fluidizarea eficientă a traficului de clienți și i-ar ajuta pe consumatori, după cum susține Asociația Marilor Rețele Comerciale din România.

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România cere prelungirea până la ora 22:00 a programului de funcționare a magazinelor, secretarului de stat Raed Arafat. Asociația estimează o creștere a traficului în magazine cu cel puțin 20% în zilele din apropierea sărbătorilor, fără această prelungire.

„Având în vedere apropierea Sărbătorilor de Iarnă, dar și restricțiile în vigoare pentru prevenirea răspândirii Covid-19, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR supune din nou atenției Comitetului Național pentru Situații de Urgență solicitarea ca în perioadele 19-24 decembrie 2020 și 28-31 decembrie 2020, programul magazinelor să fie prelungit de la ora 21.00 până la ora 22.00”, se arată în solicitarea AMRCR.

Marile magazine solicită o oră în plus la programul de funcționare

Chiar dacă programul se va prelungi cu încă o oră, oamenii vor putea în continuare să respecte restricțiile privind circulația în afara locuinței, după ora 23:00, după cum se arată în cadrul cererii.

„Apreciem că decizia prelungirii cu o oră a programului de funcționare a magazinelor ar oferi o mai mare flexibilitate pentru consumatori și va permite o fluidizare eficientă a traficului de clienți, asigurând accesul consumatorilor la produsele și cadourile pe care aceștia își doresc să le achiziționeze în această perioadă”, se mai arată în cerere.

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România este o asociație profesională care reprezintă interesele industriei de retail din România la nivel european.

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost înființată în anul 2003, la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internaționale. Asociația au ca scop de a promova inițiative care să stimuleze concurența loială între comercianții din România, potrivit Spynews.