Info Actual

Info Actual > Diverse > Nutriționista Mihaela Bilic face praf totul despre dietele de slăbit. „Organismul îşi cere dreptul lui”
Diverse

Nutriționista Mihaela Bilic face praf totul despre dietele de slăbit. „Organismul îşi cere dreptul lui”

Nutriționista Mihaela Bilic face praf totul despre dietele de slăbit. „Organismul îşi cere dreptul lui”

Toți nutriționiștii, fără excepție spun că masa de seară nu trebuie să fie foarte bogată, dar, mai ales să nu depășească ora 18:00 sau cel târziu ora 19:00.

O cină luată după această oră, se spune că este inamicul siluetei noastre.

Mihaela Bilic contrazice rețetele consecrate

Nutriționista Mihaela Bilic spune că este chiar foarte bine să mâncăm seara.

Potrivit medicului, organismul își cere dreptul, iar masa de seară ar putea fi percepută de un organism drept recompensă, după o zi lungă. Mai mult, aceasta susține că dacă alegem alimentele potrivite, kilogramele vor sta la distanță, oricât de târziu am mânca.

 Masa de seară are rolul ei

„’Trebuie să încurajăm masa de seară. Absolut! E o chestiune în primul rând de buget. Trebuie să ne gândim la bugetul nostru caloric, ca la bugetul financiar. Adică, bugetul este al tău şi cum îl cheltuieşti, trebuie să fie spre satisfacţia şi ritmul vieţii tale (…)

Faptul că activitatea se prelungeşte mult în noapte, adică organismul îşi cere dreptul lui, pentru că a stat până la ora aia, el a muncit. Masa de seară are şi rolul acesta de a compensa din punct de vedere emoţional toată oboseala, frustrarea, greul care a fost peste zi. Consider că este cea mai importantă.

(…) Plăcerea, satisfacţia, confortul şi echilibrul pe care îl aduce masa de seară, nu o să îl aducă niciodată o masă de prânz, cu atât mai puţin una de dimineaţă când eşti pe fugă. Asta vedem în obiceiurile alimentare ale ţărilor care au făcut din mâncare, nu numai un stil de viaţă, dar ştiu să se bucure de ea: la francezi, la italieni.

Important este să nu fie lucruri grele care să îţi creeze probleme de digestie. Dacă ora este înaintată ar fi bine să nu fie făinoase multe, pentru că sunt foarte uşor în combinaţie cu grăsimea, să se transforme în grăsime de rezervă. Făinoasele înseamnă glucide şi  ele sunt energia pentru mişcare. Peştele şi legumele sunt uşor de metabolizat”, a explicat nutriţionistul Mihaela Bilic, potrivit spectacola.ro