Info Actual > Showbiz > Stilista Adina Buzatu, sfaturi utile pentru divele din oraș: „Ce e prea mult, strică!”
Showbiz

Stilista Adina Buzatu, sfaturi utile pentru divele din oraș: „Ce e prea mult, strică!”

Stilista Adina Buzatu, sfaturi utile pentru divele din oraș: „Ce e prea mult, strică!”

Pe căldura asta, fetele își aruncă hainele și își iau costumele de baie! Însă, mare atenție, căci specialiștii sunt cu ochii pe dive.  Adina Buzatu a oferit  câteva sfaturi despre cum să arăți bine la plajă, dar a vorbit și despre logomanie și haine fake, pentru CANCAN.RO.

Stilista a abordat unul dintre cele mai discutate subiecte al momentului: diveler care preferă să lase la vedere cât mai mult din trupurile lor, mai ales dacă au și investit sume colosale în „tunarea” formelor.

Totodată, a vorbit și despre tendința oamenilor de a cumpăra haine care au logo-ul cât mai la vedere, pentru a demonstra tuturor că își permit să achiziționeze astfel de piese vestimentare. Pentru cei care încă cred că acest lucru este în trend, Adina Buzatu a fost tranșantă.

 „Ceea ce este prea mult strică și aici mă refer la situațiile în care alegi să dezgolești prea mult și să încerci prin orice mijloace să arăți investițiile: bustul, fundul foarte mare, pentru că toate acestea costă. Și apare dorința aceea de a arăta ceea ce ai, ceea ce numești tu investiție. În privința logo-urilor, există această tendință de a le arăta, de a arăta că am investit, că avem bani, că ne permitem anumite lucruri de brand. Probabil că, într-o anumită măsură, persoanele care apelează la acest lucru o fac pentru public, pentru că acest aspect le și ajută, uneori”.

„O piesă vestimentară scumpă nu va avea niciodată logo-ul pe ea, la vedere”

Deschisă și dornică de a le oferi oamenilor sfaturi de styling cât mai bune, Adina Buzatu a subliniat un fapt util:

„Atunci când vorbim de o piesă vestimentară rafinată, de calitate, scumpă, aceasta, niciodată, nu va avea logo-ul pe ea. Oamenii rafinați, cei care își permit să cumpere aceste piese vestimentare scumpe nu își doresc, sub nicio formă, să expună acest lucru. De aceea, pe marea majoritate a milionarilor cu rafinament îi vedem îmbrăcați, cel mai adesea, în ținute simple, elegante, rafinate și cu mult bun-gust.

Logomania a apărut tocmai din dorința oamenilor cu un statul social mediu de a arăta că au foarte mult. Atunci, profitând de situație, brandurile au speculat acest lucru și au creat niște linii mult mai ieftine și nu neapărat foarte bune calitativ care, însă, au peste tot logo-uri.

Cei care iubesc astfel de piese vestimentare au început, atunci, să le cumpere tot mai mult, în ideea în care ar putea fi și ei văzuți la fel ca bogații care își permit să poarte piese  vestimentare ce aparțin unui anumit brand”.

Însă, a spus Adina Buzatu, această categorie de oameni este și cea formată din indivizii care își doresc, mai presus de orice, ca toată lumea să știe că ei își permit o piesă ce aparține unui brand.

„Poziționat la nivel înalt, dorința de a expune logo-uri este complet greșită, iar regula se aplică și în cazul femeilor care arată prea mult: prea mult fund, prea mult din sâni. O astfel de acțiune este una vulgară, nicidecum sexy. Este o linie extrem de fină între vulgar și sexy, în anumite situații. Astfel, în momentul în care sutienul costumului de baie abia acoperă sfârcul, se vede de prost-gust, urât, vulgar.

Nu neapărat dacă este mare, este și foarte frumos. Aici nu mă refer numai la logo-uri, așa cum am discutat mai sus, ci mă refer și la bust, la sâni.

Femeile din ziua de azi au tendința de a exagera cu intervențiile estetice și nu e de mirare că multe dintre ele se mutilează din proprie voință”, a precizat apreciata stilistă, pentru CANCAN.RO.