La începutul lunii aprilie, primarul sectorul 1, Clotilde Armand anunţa cu surle şi trâmbiţe că mașinile parcate neregulamentar pe domeniul public al Sectorului 1 sau în alte locuri decât drumul public (zone pietonale, spații verzi, scuaruri, parcări de reședință) vor fi ridicate.
O lună mai târziu, Clotilde Armand anunţa că o mașină de poliție din Sectorul 1 al Capitalei a fost ridicată de angajații ADP Sector 1, care au primit competențe și în ridicarea de mașini, după ce a fost parcată neregulamentar în zona Pod Băneasa.
Vânătoarea primarului de maşini senzaţionale nu s-a oprit aici. Trei săptămâni mai târziu, Clotilde Armand anunţă o altă reuşită.
„Dacă ai Ferrari, nu înseamnă că poți parca neregulamentar în Sectorul 1”, a postat Clotilde Armand, pe Facebook.
Bolidul, un Ferrari de culoare galbenă, fusese parcat chiar pe trecerea de pietoni. Este vorba de un exemplar Ferrari 488 Spider. Mașina italiană are un preț ce depășește 200.000 de euro.
După anunţul primarului sectorului 1 pe contul său de socializare au început discuţiile şi glumele, atât pe seama edilului că nu face altceva decât PR, dar şi pe seama şoferului acelui Ferrari.
Un critic destul de aprig, atât al primarului general, Nicuşor Dan, dar şi al primarului sectorului 1, Clotilde Armand, este Tudor Chirilă. Într-un comentariu la postarea primarului, Chirilă îi atrage atenţia că ceea ce face este doar un exerciţiu de PR.
„Mie asta mi se pare doar un exercitiu de pr. În ziua în care aţi ridicat acest Ferrari pe bretelele de pe bulevardul Aviatorilor (şi asta e doar un exemplu) maşinile sunt parcate în “spic” muşcând din mai bine de o jumătate de trotuar. Ok, s-a ridicat un Ferrari în timp ce zeci de alte mărci n-au nicio treabă. Ştim bine că Poliţia Locală e depăşită, nu spun că e vina dumneavoastră exclusiv, dar hai să nu manipulăm percepţia folosind exemple izolate care sunt mai degraba excepţia decât regula”, scrie Tudor Chirilă.
Tudor Chirilă mai spune că echipa de comunicare a primarului e responsabilă pentru postările care hrănesc ideea că există o reformă a aplicării legii în sectorul 1.
„Nu, deocamdată nu există. Poate în viitor şi cu mai multe instrumente decât ridicări sporadice şi postările aferente în social media”, a mai adăugat artistul.
Restituirea vehiculelor parcate neregulamentar se va face non-stop, numai proprietarului şi doar după întocmirea procesului-verbal de contravenţie de către poliţistul local şi achitarea tarifelor de ridicare, transport şi depozitare, în baza certificatului de înmatriculare/ înregistrare în original sau al oricărui act din care să rezulte dreptul de proprietate sau folosinţă asupra vehiculului/ rulotei/ remorcii şi a unui act de identitate al solicitantului. Proprietarii maşinilor trebuie să plătească pentru recuperarea vehiculului tariful de ridicare de 200 de lei, tariful de transport de 150 de lei şi tariful de depozitare (75 de lei în primele 24 de ore, şi 25 de lei/zi după intervalul de 24 de ore). Altfel spus, suma minimă ce trebuie plătită pentru recuperarea unei maşini parcate neregulamentar este de minimum 425 lei.
O reacţie la postarea primarului sectorului 1 a avut şi fostul edit, Dan Tudorache.
„P.S.: Dacă ai Ferrari, nu înseamnă că poți parca neregulamentar în Sectorul 1″.
P.P.S: Dacă ai Logan, nu înseamnă că poți parca neregulamentar, dar sigur înseamnă că nu vei fi subiectul unei postări pe Facebook a primarului validat”.
Vârstnicii din România au primit vești bune de la guvern. Au fost alocate 10 miliarde…
Ministerul Muncii a făcut public calendarul pentru plata alocațiilor copiilor în luna mai 2024. Aceasta…
Persoanele de cel puțin 16 ani pot obține venituri suplimentare, fie că sunt angajate sau…
Siguranța rutieră în Germania este reglementată prin norme strict. Încălcarea acestora poate duce la amenzi…
În ultimele zile, zvonurile legate de praful saharian care a ajuns în România au generat…
Produsele din comerț conțin frecvent aditivi alimentari, în special cele care sunt ambalate. Aditivii sunt…
This website uses cookies.