Pentru peste 100.000 de pasageri Blue Air ale căror zboruri au fost anulate fără motiv, a venit și o veste bună.
“Vola.ro confirmă că este în curs de a finaliza procesul de rambursare a tuturor clienților care au avut zboruri Blue Air anulate cu plecare începând cu data de 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienti Vola.ro au fost afectați de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1.000.000 de euro”.
Începând cu data de 6 septembrie 2022, prejudiciul adus clienților Vola.ro cu zboruri anulate de Blue Air se ridică la peste 1.000.000 de euro, dar compania a reușit să ramburseze clienților afectați 95% din sumă, urmând să finalizeze întregul proces de rambursare în luna următoare.
Rambursarea banilor pasagerilor Blue Air a fost un proces anevoios și a implicat efortul întregii echipe Vola.ro (40 de persoane), Astfel, s-a reușit să se obțină banii într-un timp record, respectiv în mai puțin de patru luni de zile.
Astfel, Vola.ro este prima agenție de turism care va da banii înapoi tuturor clienților care au avut zboruri Blue Air.
“Primii clienți Vola.ro care au fost rambursați imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care își achiziționaseră serviciul Fast Refund și care au primit banii în doar 2-3 zile de la anularea zborului. În același timp, clienții care aveau achiziționat serviciul Vola Trip Protect (un serviciu care garantează continuarea călătoriei chiar dacă zborul pasagerului este anulat sau întârziat pentru mai mult de cinci ore, ceea ce poate afecta întregul itinerariu) au primit asistență prioritară și soluții alternative de călătorie, astfel continuându-și planurile de vacanță, sau au putut opta pentru rambursare și au primit banii înapoi în 2-3 zile. De asemenea, clienții Vola care aveau zboruri Blue Air și se aflau în străinătate au fost ajutați să revină în țară”, se arată în Comunicatul Vola.ro.
Directorul de operațiuni Vola.ro, Andreea iacob, a declarat: „Pandemia ne-a arătat că suntem un adevărat partener pe timp de criză pentru toți clienții noștri și că avem capacitatea de a identifica cele mai rapide soluții. Încă de la primele zvonuri cu privire la încetarea operațiunilor Blue Air, am strâns o echipă de criză și am identificat soluțiile pe care le putem accesa in numele clienților noștri. Ne-am mobilizat rapid pentru a informa și asista pasagerii care au rămas blocați la destinatii și care s-au trezit cu planurile de călătorie date peste cap. Deși rambursarea contravalorii biletelor de avion ar fi trebuit realizată de compania aeriană, ne-am dorit să fim alături de clienții Vola.ro și să punem în mișcare cele mai eficiente măsuri pentru recuperarea acestor sume. Suma implicată a fost de peste 1.000.000 de euro si suntem bucuroși că am reușit să ducem la îndeplinire acest proces într-un timp record, asumându-ne în totalitate acest demers”.
Despre compania Vola se cunosc următoarele:
Pe măsură ce Paștele se apropie, mulți oameni se întreabă câte ouă roșii este bine…
Kaufland România a anunțat programul de funcționare al hipermarketurilor sale în perioada sărbătorilor de Paște.…
Postul negru în Vinerea Mare este o practică profundă în tradiția ortodoxă, marcată de abstinența…
Indemnizațiile pentru invalizi, veterani și văduve de război au fost majorate începând din ianuarie 2024.…
Ministerul Finanțelor lucrează la introducerea unor noi taxe. Potrivit proiectului, accizele la tutun vor fi…
Vârstnicii din România au primit vești bune de la guvern. Au fost alocate 10 miliarde…
This website uses cookies.