Info Actual > Diverse > 7 motive pentru a mânca spanac în fiecare zi a săptămânii
Diverse

7 motive pentru a mânca spanac în fiecare zi a săptămânii

7 motive pentru a mânca spanac în fiecare zi a săptămânii

Spanacul este esențial pentru construirea și întreținerea colagenului. Puține legume ne oferă o sursă atât de bogată și variată de minerale, vitamine și fitonutrienți.

1. Controlează diabetul. Această legumă conține un antioxidant care crește sensibilitatea la insulină și previne modificările induse de stresul oxidativ la pacienții cu diabet.

2. Îmbunătățește sănătatea oaselor. Consumul de spanac îmbunătățește absorbția calciului și reduce excreția urinară de calciu.

3. Reglează intestinul. Spanacul este bogat în fibre și apă, ambele contribuind la prevenirea constipației și, prin urmare, promovează un sistem digestiv sănătos.

4. Previne cancerul. Conține clorofilă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă în blocarea efectelor cancerigene. Ajută boala să nu se dezvolte.

5. Spanacul este bun pentru memorie. Spanacul se află în acea listă pe care creierul nostru o consideră esențială și indispensabilă.

6. Are grijă de ochii tăi. Spanacul este o sursă excelentă de beta-caroten, luteină și xanten, trei tipuri de antioxidanți care sunt foarte benefici pentru ochi, potrivit unui studiu realizat de Universitatea din Forida (Statele Unite).

7. Previne inflamația. Spanacul este bogat în compuși antiinflamatori și antioxidanți, foarte valoroși în prevenirea și tratarea inflamației în tot corpul. Acest lucru este afirmat în acest studiu realizat de Universitatea Complutense din Madrid (Spania).

Știați că spanacul ne poate ajuta să menținem nivelul de colesterol sub control și astfel să prevenim apariția problemelor circulatorii și chiar a inimii?

Putem spune că a vorbi despre spanac înseamnă, mai presus de toate, despre sănătate și bunăstare.

Puține legume ne oferă o sursă atât de bogată și variată de minerale, vitamine și fitonutrienți.

Atât de mult, încât spanacul face parte din orice dietă considerată sănătoasă.

Ele formează o bază nutritivă esențială pentru copii, excelentă, de exemplu, pentru îmbunătățirea proceselor cognitive.

Pe de altă parte, este convenabil să ne amintim aici că există infinite modalități de a consuma această legumă de care ne putem bucura tot timpul anului, atât vara, cât și iarna.