Compania lui Elon Musk care se ocupă de explorarea spațiului, SpaceX, a lansat campania pre-vânzarea unei brichete de colecție cu aspect de sabie laser. Minunea costă 175 de dolari și poate fi folosită atât ca brichetă, cât și ca model de prezentare a unei nave Starship, vedeta firmei SpaceX.
Punerea în vânzare a venit în contextul eșecului lansării rachetei Starship, chiar luni.
Este posibil ca racheta Starship a companiei SpaceX, în valoare de 3 miliarde de dolari, să nu fi reușit să se lanseze luni, dar firma a compensat dezamăgirea cu un nou produs cu tema Starship – o brichetă-lanternă în formă de rachetă. Cică ea poate fi folosită pentru numeroase scopuri, cum ar fi topirea brânzei și aprinderea lumânărilor.
În ciuda faptului că arată ca o sabie laaser din Star Wars, SpaceX a subliniat că acest arzător de 175 de dolari nu este o jucărie, dar poate fi totuși „un model la scară 1:200” al navei spațiale a lui Musk.
Flacăra sa este, proiectată pentru a fi rezistentă la vânt și reglabilă, cu un sistem de blocare de siguranță pentru protecția utilizatorului.
Mini-racheta poate fi folosită ca brichetă și, de asemenea, ca model de prezentare a unei nave spațiale.
”Uneori vrei doar să caramelizezi zahărul de pe o crème brûlée sau să topești niște brânză. Intră în joc – Starship Torch, spune reclama.
”Cine are nevoie de chibrituri când ai puterea Starship în mâinile tale?”, e altă reclamă.
Cu toate acestea, pe fondul incertitudinii, Twitter a fost inundat de comentarii despre ”mini nava stelară cu [o] flacără” pe care Elon Musk a împărtășit-o online.
Un utilizator a spus: „Săptămâna trecută am decis că am nevoie de o brichetă de bucătărie, și iată că iată-o pe cea perfectă! Precomandată”.
Un altul a adăugat: „Am cumpărat-o pe a mea, o voi folosi pentru a aprinde trabucuri. Nu un aruncător de flăcări.
Diverși alți utilizatori au încărcat, de asemenea, capturi de ecran cu chitanțele lor de la SpaceX.
”Când o să colonizăm Marte @elonmusk”, a glumit un altul, în timp ce o persoană a scris pe Twitter: ”Chestia aia pare să aibă două scopuri”.
Torța reîncărcabilă urmează, de asemenea, lansării a numeroase alte creații bizare propuse de Musk.
Anul trecut, CEO-ul Tesla a anunțat milioanele de urmăritori de pe Twitter noul parfum Burnt Hair.
Costând 100 de dolari sticla, „The Essence of Repugnant Desire” (Esența dorinței respingătoare) a fost vândută cu mare success pe site-ul Boring Company al lui Musk.
Alte produse neobișnuite au inclus pantaloni scurți Tesla cu „S3XY” imprimat pe spate și chiar o marcă de alcool „Teslaquila”.
Marca de tequila a început inițial ca o glumă de 1 aprilie în urmă cu câțiva ani, dar a devenit în scurt timp un produs la modă, fiind vândut la doar câteva ore de la lansare.
Pe măsură ce Paștele se apropie, mulți oameni se întreabă câte ouă roșii este bine…
Kaufland România a anunțat programul de funcționare al hipermarketurilor sale în perioada sărbătorilor de Paște.…
Postul negru în Vinerea Mare este o practică profundă în tradiția ortodoxă, marcată de abstinența…
Indemnizațiile pentru invalizi, veterani și văduve de război au fost majorate începând din ianuarie 2024.…
Ministerul Finanțelor lucrează la introducerea unor noi taxe. Potrivit proiectului, accizele la tutun vor fi…
Vârstnicii din România au primit vești bune de la guvern. Au fost alocate 10 miliarde…
This website uses cookies.