Actual Lifestyle

Trei giganți mondiali au decis să își suspende publicitatea pe Twitter. Există o explicație

Trei giganți mondiali au decis să își suspende publicitatea pe Twitter. Există o explicație
newsflash

Elon Musk a fost și rămâne un personaj controversat și ca dovadă stă decizia fondatorilor a trei companii gigant care au suspendat contractele de publicitate cu Twitter. Despre cine este vorba și mai ales care este motivația lor în cele ce urmează.

Trei giganți mondiali au decis să își suspende publicitatea pe Twitter. Există o explicație

Presiunea se accentuează asupra noului proprietar al Twitter, Elon Musk, după ce giganții globali de marcă Volkswagen, Pfizer și General Mills au anunțat joi, 3 noiembrie 2022, că își suspendă campaniile publicitare pe platformă.

Confirmând un raport anterior al Wall Street Journal, Kelsey Roemhildt, un purtător de cuvânt al General Mills, ale cărei mărci includ Cheerios și Haagen-Dazs, a declarat:

„Am întrerupt publicitatea pe Twitter. Ca întotdeauna, vom continua să monitorizăm această nouă direcție și să ne evaluăm cheltuielile de marketing”.

Raportul care a ajuns în media internațională a afirmat că Volkswagen, compania farmaceutică Pfizer și Mondelez International, care produce Oreo, și-au întrerupt, de asemenea, publicitatea cu gigantul social media.

În urma preluării Twitter de către Musk săptămâna trecută, primul mare advertiser care și-a suspendat publicitatea a fost gigantul auto american General Motors.

Motivațiile vehiculate în spațiul public

În urma afirmațiilor potrivit cărora Musk va permite restabilirea conturilor utilizatorilor interziși, fondatorii companiilor menționate, reprezentanți ai grupurilor pentru drepturile civile și alți oficiali și-au exprimat îngrijorarea că Twitter ar putea fi brusc împânzit de discursuri de ură și dezinformare necontrolate.

Kanye West s-a întors deja pe platformă și rămâne de văzut dacă și celor ca Donald Trump li se va permite să revină, relatează presa.

Totodată, reducerea unui procent mare din forța de muncă de la Twitter, care ar putea include moderatori de conținut, ar fi îngrijorat și pe advertiserii obișnuiți care au transmis informația clienților corporativi, inclusiv giganții menționați anterior.

Concluzie

Veniturile provenite din publicitate reprezintă, desigur, un aspect important pentru a menține Twitter în funcțiune. Dar Musk a anunțat deja că a găsit surse alternative de venit. El a stârnit cu puțin timp în urmă o mare agitație anunțând că utilizatorii vor fi taxați cu 8 dolari pe lună, pentru a le fi verificate conturile cu insigna albastră. Acest aspect, despre care a scris și Infoactual, prezentat ca o potențială sursă alternativă de venituri pentru companie, nu a fost bine primit de mulți utilizatori existenți. Iar Elon Musk a amânat taxarea.