Lifestyle

ZIPAIR va renunța la sigla „Z” de pe avioane din cauza invaziei ruse

ZIPAIR Tokyo își schimbă sigla Z de pe cozile aeronavelor, deoarece Rusia a adoptat simbolul Z pentru invazia sa neprovocată a Ucrainei. Simbolul Z este acum asociat cu războiul și Rusia. Compania aeriană japoneză va introduce în curând o nouă imagine revizuită care elimină Z-ul de pe coadă, deoarece adaugă o nouă rută către San Jose, CA.

Iată anunțul:

ZIPAIR Tokyo a anunțat detalii despre decizia de a-și extinde în continuare rețeaua internațională în 2022, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Narita, Japonia.

Începând din decembrie 2022, transportatorul intenționează să ofere un serviciu non-stop între Tokyo Narita și Aeroportul Internațional San Jose, situat în California de Nord. În același timp, întreaga flotă de avioane Boeing 787-8 a transportatorului va avea un colorit renovat pentru a marca zorii unei noi ere pentru ZIPAIR.

Detalii despre serviciul Tokyo Narita-San Jose:

– Data planificată de lansare: decembrie 2022;

– Rezervările se vor deschide în perioada de toamnă;

– Zborurile vor fi supuse aprobărilor guvernamentale relevante;

– Programele de zbor și tarifele vor fi anunțate prin intermediul site-ului web al transportatorului;

– John Aitken, director de aviație al Aeroportului Internațional Mineta San José (SJC), spune:

„Suntem încântați de acest anunț că ZIPAIR intenționează să se alăture familiei Aeroportului Internațional Mineta San José în cursul acestui an. „ZIPAIR reprezintă un nou tip de companie aeriană care folosește tehnologia pentru a oferi o experiență de călătorie eficientă și mai accesibilă – o potrivire perfectă pentru San José și Silicon Valley. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu echipa ZIPAIR, pe măsură ce planurile se dezvoltă pentru acest nou serviciu non-stop între SJC și Tokyo-Narita.”

Despre imaginea renovată a ZIPAIR

Încă de la înființarea noii afaceri low-cost în iulie 2018, ZIPAIR a continuat să stabilească standardul ca NOUĂ COMPANIE AERIANĂ DE BAZĂ pentru călătoriile aeriene. În 2021, ZIPAIR a redefinit standardul industriei devenind prima companie aeriană japoneză care a lansat cu succes un serviciu low-cost peste Pacific către Aeroportul Internațional Los Angeles. ZIPAIR rămâne dedicat clienților săi să ofere opțiuni de călătorie convenabile în epoca post-COVID, iar prin introducerea modelului renovat, transportatorul se angajează să urmărească servicii care să răspundă nevoilor diverselor grupuri de clienți din întreaga lume.

Perioada de lansare planificată pentru noua aeronavă ZIPAIR – decembrie 2022.

Modelul va fi renovat în două etape, începând cu sfârșitul acestei luni. Avioanele nou proiectate vor fi introduse progresiv în decembrie 2022 și se așteaptă să fie toate în aer până în primăvara anului 2023.

Despre ZIPAIR Tokyo

Înființată în 2018 ca o subsidiară deținută în totalitate a Japan Airlines, ZIPAIR oferă o experiență de călătorie complet personalizabilă, bazată pe un model de afaceri LCC. Oferind Wi-Fi gratuit pentru toate clasele de călătorie, transportatorul operează Boeing 787-8 Dreamliner configurat într-un aspect de 290 de locuri.

Una dintre puținele companii aeriene internaționale care oferă o experiență de zbor fără contact, sistemul de plată cu autocomandă al ZIPAIR este accesibil pentru a comanda mese și bunuri printr-un smartphone sau o tabletă personală.

Cu sediul în Tokyo Narita, ZIPAIR operează în prezent către 5 destinații internaționale: Bangkok, Seul, Honolulu, Singapore și Los Angeles.

ZIPAIR a implementat măsuri cheie împotriva COVID-19 și este pregătită să ofere o experiență de călătorie sigură și securizată.

Ca serviciu standard, transportatorul oferă un kit de îngrijire ZIPAIR (mască/ șervețele cu alcool) pentru fiecare pasager și a aplicat un strat antiviral și antibacterian în interiorul aeronavei pentru a proteja clienții pe tot parcursul zborului.