Actual Diverse

A devenit cel mai bogat german comercializând în România alimente low-cost. Toată lumea a cumpărat de la el

A devenit cel mai bogat german comercializând în România alimente low-cost. Toată lumea a cumpărat de la el
pixabay

Despre cel mai bogat om din Germania, bogat în adevăratul sens al cuvântului, nu s-a prea vorbit așa că vom povesti cine este, ce face și cum a ajuns primul în topul german.

Cine este cel mai bogat german care i-a depășit și pe moștenitorii BMW. Foto

O statistică de ultimă oră relevă faptul că fondatorul Lidl, Dieter Schwarz, i-a înlocuit pe moștenitorii BMW Susanne Klatten și Stefan Quandt în fruntea listei celor mai bogați germani.

Fondatorul lanțului LIDL se află la loc de cinste, adică primul în lista celor mai bogați 500 de oameni din Germania.

La 83 de ani, Dieter Schwarz are o avere estimată la 36 de miliarde de euro, în timp ce acţionarii majori ai BMW au atins un total de 33,3 miliarde de euro.

Foto: ziarulromanesc.de

Dar cum a ajuns în top

Topul german arată așa: Fondatorul LIDL Dieter Schwarz, primul, urmat de familia Reimann, care deține acțiuni la mai mulți producători de bunuri de larg consum, a ocupat locul doi în rândul germanilor cu active mari, cu 34 de miliarde de euro. Abia pe locul trei se află acționarii BMW, Susanne Klatten și Stefan Quandt.

Familia care ocupă locul doi a ajuns în fruntea clasamentului revistei „Manager Magazin” în 2019 și 2020. Prin JAB Holding, familia deține acțiuni la mărci precum Calvin Klein și Gucci și compania de băuturi Keurig Dr Pepper. Această companie deține și mărci precum Schweppes și 7 Up. Un amplu material pe această temă: click aici.

Cum a ajuns Dieter Schwarz în top, este o întrebare importantă. Răspunsul este unul singur: ”adunând”.

Schwarz a reușit, în ultima perioadă, să crească semnificativ vânzările lanțurilor sale de supermarketuri. Este vorba de Lidl și Kaufland. Antreprenorul a investit și în alte sectoare precum reciclarea sau producția de alimente și hârtie.

Fondatorul Lidl a avut parte, în acest an, de vânzări în continuă creștere în aproape 13.500 de magazine. Pentru a-și asigura aprovizionarea afacerii, Schwarz și-a fondat și propria companie de transport de containere în primăvara acestui an.