Economic

Ce efect a avut pandemia de coronavirus în lumea digitala

Ce efect a avut pandemia de coronavirus în lumea digitala

Utilizatorii de internet din întreaga lume, au cunoscut o creștere a industriei media digitale în ultimii ani, alegând conținutul online ca sursă principală de informații și divertisment. Cu toate acestea, se preconizează că anul 2021 va aduce noi înregistrări, atât în ​​ceea ce privește veniturile, cât și numărul de utilizatori, cu milioane de oameni care petrec mai mult timp în interior și online, pe fondul focarului COVID-19.

Conform datelor prezentate de Finaria, se așteaptă ca veniturile industriei media digitale globale să atingă valoarea de 292,4 miliarde de dolari în 2021, o creștere de 15% de la an la an.

Veniturile au crescut cu 40% în doi ani

Sectorul media digital include toate tipurile de conținut audio-vizual și aplicații distribuite direct pe internet. Aceasta include conținut video digital, muzică digitală furnizată ca descărcare sau flux de internet, jocuri digitale, precum și cărți electronice, reviste electronice și ePapers.

În 2017, întreaga industrie a înregistrat venituri de 158,3 miliarde dolari, a dezvăluit sondajul Statista. Până la sfârșitul anului 2019, această cifră a crescut la 208,3 miliarde de dolari. Cu toate acestea, blocarea COVID-19 a declanșat o creștere a utilizării conținutului media digital, cu venituri în creștere cu 22% de la an la an, la 254,8 miliarde de dolari în 2020. Tendința de creștere va continua în anii următori, cu această cifră crescând la peste 414 miliarde de dolari până în 2025.

Statisticile arată că segmentul video la cerere a înregistrat cea mai semnificativă creștere pe fondul pandemiei COVID-19, veniturile crescând cu 29% anual până la 72,5 miliarde de dolari în 2020. Se estimează că această cifră va crește la 85,8 miliarde de dolari în 2021.

Veniturile segmentului de jocuri video au crescut cu 23% anual până la 135,8 miliarde de dolari în 2020 și se estimează că vor crește la 154,6 miliarde de dolari anul acesta. Urmează sectoarele de muzică digitală și ePublishing, cu venituri de 24,8 miliarde USD, respectiv 27 miliarde USD.

Industria chineză de media digitală a fost martorul celei mai mari creșteri în 2021

Sondajul Statista a dezvăluit, de asemenea, că industria media digitală globală va ajunge la peste șapte miliarde de utilizatori în acest an, jocurile video fiind segmentul principal. Se așteaptă ca numărul persoanelor care joacă jocuri video să ajungă la 2,8 miliarde în 2021, o creștere de 27% în doi ani.

Statisticile arată că numărul de utilizatori din segmentul video la cerere va atinge 1,8 miliarde în acest an, cu 28% mai mult decât în ​​2019. Urmează sectoarele ePublishing și muzică digitală cu 1,4 miliarde și respectiv 1,1 miliarde de utilizatori începând cu acest an, respectiv .

Analizate de geografie, Statele Unite reprezintă cea mai mare prognoză a industriei media digitale din lume, care va atinge valoarea de 85,8 miliarde de dolari în 2021, cu 13% mai mult decât acum un an.

Cu toate acestea, statisticile arată că este de așteptat ca piața mass-media digitală chineză să asiste la cea mai substanțială creștere din acest an, veniturile crescând cu aproape 18% de la un an la altul la 66,7 miliarde de dolari.

Cu venituri de 25,3 miliarde de dolari, Japonia s-a clasat pe locul trei pe piața mondială. Regatul Unit și Coreea de Sud urmează cu 14 miliarde de dolari, respectiv 8,8 miliarde de dolari, informează Finaria.it.