Actual Social

O mare companie caută să angajeze 100 de însoțitori de zbor. Ce salarii oferă compania aeriană

O mare companie caută să angajeze 100 de însoțitori de zbor. Ce salarii oferă compania aeriană
evz.ro

În perioada pandemică, 19% din tot personalul companiei Wizz Air a fost concediat la nivel international . În prezent, potrivit anunțului făcut de Andras Rado, Senior Cabin Crew Recuitment Manager, Wizz Air angajează în România 100 de însoțitori de zbor și face recrutări în orașele:

  • București
  • Bacău
  • Cluj-Napoca
  • Craiova
  • Iași
  • Sibiu
  • Timișoara

Care este cuantumul salariilor oferite de Wizz Air

În funcție de poziția ocupată, salariile brute sunt cuprinse între 4.506 lei și aproape 4.900 de lei/ lună, la care se adaugă o serie de bonusuri.

Andras Rado, Senior Cabin Crew Recuitment Manager a transmis: ”Facem recrutări în România și vom angaja 100 de persoane, cabin crew, anul acesta. Noi, la Wizz Air, recrutăm continuu personal”, citează profit.ro.

Cerințele posturilor

Compania anunță și care sunt criteriile de angajare. Personalul care va fi recrutat trebuie să îndeplinească anumite condiții, respectiv:

  • să vorbească limba engleză
  • să aibă cel puțin Bacalaureatul
  • să poată ajunge la o înălțime de 210 cm cu mâna ridicată
  • să știe să înoate
  • să nu aibă tatuaje în zone la vedere

Compania Wizz Air deține în România:

  • 28 de baze
  • peste 1.000 de angajați, din care 290 de piloți și 740 personal de cabină.

Andras Rado a declarat următoarele: ”19% din tot personalul companiei a fost concediat în perioada pandemică, la nivel internațional. Vorbim despre însoțitori de bord, angajați de la ghișee și piloți. Cred că 80% din anulările noastre sunt cauzate de lipsa de personal din industria aviatică. O parte dintre anulări nu au avut loc din cauză că nu aveam personal de bord. Nu sunt destui oameni angajați în aeroporturi, nu există număr suficient personal la Securitate, de aceea vedeți în aeroporturile din Amsterdam sau Dublin, de exemplu, dar și în multe alte orașe, că pasagerii pierd ore întregi. Ieri, în aeroportul din Amsterdam s-au pierdut cinci ore în afara terminalului.

Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru acest flux de pasageri, dar nici companiile de handling nu sunt pregătite. De aceea avem numeroase aeronave oprite la sol în diferite orașe din rețeaua unde operăm, care ar trebui să stea acolo 30-40 de minute. Oamenii așteaptă de la două la cinci ore, pentru că nu există personal la sol”.