Actual

Violeta Alexandru îl critică pe Vlad Voiculescu: Nu este nicio rușine, nicio crimă să faci parte din PNL

Violeta Alexandru îl critică pe Vlad Voiculescu. Ministrul Muncii în guvernul Orban și candidat la președinția PNL, Violeta Alexandru, l-a crtiticat pe fostul ministru al Sănătății pentru o postare apărută pe Facebook.

„De ce o fi simțit nevoia Vlad Voiculescu, Președinte USR-PLUS București, pe care personal îl respect (știe acest lucru), să lanseze acuzații asupra PNL București, organizația pe care o conduc, în ultimele zile ale campaniei noastre interne de alegeri? A pomenit PNL Sector 4 și, implicit, București. Mă cunoaște bine. Reacția mea, întotdeauna, de când ne cunoaștem, este aceeași: nu fac politică călcând în picioare principii și reguli.

Orice suspiciune (în cazul de față, în legătură cu organizarea unui concurs într-o instituție din administrația din București) trebuie să fie adusă la cunoștința instituțiilor competente. Legea și procedurile nu se discută. Nu facem declarații politice doar de dragul de a câștiga simpatizanți pentru că riscăm să ne pierdem credibilitatea. Nu am să fiu de acord ca Vlad Voiculescu și USR-PLUS să aprecieze că un om care se prezintă la un concurs este, din start, necinstit, incompetent pentru că este membru sau simpatizant PNL. Eu nu vânez angajați în sistemul public care au simpatii pentru USR-PLUS sau pentru vreun alt partid. Dovadă stă și mandatul meu de anul trecut. Nu m-a interesat cine/ce simpatii avea, dacă își făcea treaba.

Nu trebuie să se facă politică în funcțiile publice de execuție/conducere. De la angajare până la promovare sau bonusare. Politică pot face demnitarii dar este foarte important ca și aceia să nu amestece lucrurile”, a scris Violeta Alexandru pe Facebook.

„USR-PLUS nu are monopol pe moralitate…”

„Dacă privim lucrurile din perspectiva pe care o are Vlad Voiculescu, fiecare membru sau simpatizant al USR-PLUS care participă la un concurs pentru ocuparea unei funcții publice trebuie suspectat, apriori, de aranjamente. Hai să nu găsim subiecte acolo unde nu sunt!

USR-PLUS nu are monopol nici pe moralitate, nici pe judecata corectitudinii oricărui demers public. Îmi voi apăra partidul și colegii ori de câte ori va fi cazul. Nimeni nu are dreptul să îngrădească accesul la un concurs pentru ocuparea unei funcții publice, nici prin presiuni publice, nici prin insinuări.

Colegii mei din PNL București și cei din PNL, în general, trebuie să aibă încredere în competențele lor, în pregătirea lor și să se prezinte la orice concurs, dacă îndeplinesc cerințele. Și, mai departe, să facă treabă acolo unde merg să muncească. Nu este nicio rușine, nicio crimă să faci parte din PNL sau să simpatizezi PNL. Dimpotrivă, este o onoare. Succes tuturor liberalilor care participă la concursuri. Am încredere în voi! Am văzut colegi foarte bine pregătiți în acești ani de când sunt în PNL. Oameni cu o carieră în spate. Nu merită să fie tratați ca și cum nu au nicio competență. Și în administrația din București și, în general, în sistemul public, regula intrării în sistem trebuie să fie concursul.

Concursurile în sistemul public trebuie să fie organizate cu respectarea cadrului legal, într-o deplină transparență și fără nicio legătură cu viața politică”, a mai scris aceasta.