Lifestyle

Săptămâna modei de la Londra. Burberry aduce pe podium trench-ul emblematic

Săptămâna modei de la Londra. Burberry aduce pe podium trench-ul emblematic
Sursa foto Reuters

Săptămâna modei de la Londra. Scena de dinaintea celui mai mare spectacol al săptămânii modei de la Londra a fost tipic britanică. O coadă ordonată pentru ceai, cafea și prăjituri. Spiritul britanic, alături de trenciuri și eșarfe în carouri. Este ceea ce reprezintă Burberry. Aceasta este cu siguranță singura defilare pe podium în care vor exista anumite personalități. Eroul de acțiune de la Hollywood Jason Statham, coregraf Wayne MacGregor și atacantul lui Arsenal Bukayo Saka pot fi găsiți în primul rând.

Prima apariție pe podium a fost un trench coat. Trench-ul este un element de bază al brandului Burberry. Dar acesta avea o croială mai subțire, o siluetă elegantă cu talie joasă și era mai degrabă negru decât bej. Au urmat mai multe trench-uri: unele fără mâneci, altele din piele, toate elegante și minimaliste.

Săptămâna modei de la Londra

Sursă foto: Reuters

Săptămâna modei de la Londra. Trench-ul Burberry a părut mai dezirabil și mai modern pe acest podium, desfășurat într-un cort pe Highbury Fields din Londra. Acest lucru pare a fi un semn bun că directorul de creație, Daniel Lee, este omul potrivit pentru Burberry. Lee, în vârstă de 37 de ani, a crescut în Yorkshire, nu departe de fabrica de haine a mărcii.

Din nefericire pentru Lee, în timp ce un trench coat transmite un mesaj puternic pe podium, ceea ce contează în magazin sunt gențile și pantofii. Burberry și-a stabilit un plan de afaceri ambițios pentru a crește vânzările de la 2,8 miliarde de lire sterline la 4 miliarde de lire sterline în următorii cinci ani.  Acest lucru înseamnă dezvoltarea părții sale din importanta piață a accesoriilor.

Moda britanică

Lee, care a obținut un succes în modă cu gențile moi ca o pernă, în timp ce crea marca Bottega Veneta la Milano, a reluat tema pentru Burberry. Acesta a creat noi genți cu un material moale, accesorii ce pot fi ținute sub braț. Accentul pus pe produsele din piele va fi pe placul contabililor Burberry, dar nu a fost pe placul protestatarului Peta. Reprezentantul ONG-ului a reușit să aibă o scurtă apariție pe podium ținând un banner pe care scria: „Animalele nu sunt haine”.

Săptămâna modei de la Londra. După cum vă va spune orice politician, identificarea unei viziuni calde și liniștite a Marii Britanii care să îi adune pe toți cei importanți este o sarcină grea în acest moment. În timp ce franțuzismul poate fi evocat cu un tricou cu dungi și un blazer bine croit, Britishness este un concept politic încăpățânat. Reprezentările modei britanice sunt diverse, de la ace de siguranță punk la costumele Savile Row, de la cizme de cauciuc la tricouri de fotbal. Acest curent al modei cu asociații de clasă și istorie, pune multe capcane pentru designerii care încearcă să reprezinte Britishness.

Trench-ul Burberry

Paltoanele sunt esența lui Burberry, dar această colecție va fi pusă în vânzare vara viitoare. Așadar, au existat și imprimeuri cu căpșuni, un simbol al verii britanice. Acest element a primit o întorsătură de podium în albastrul electric pe care Lee l-a ales drept culoarea casei Burberry. Și a mai existat un alt semn bun pentru Burberry, la finalul spectacolului, care arată că brandul este pe drumul cel bun. Păturile matlasate Burberry așezate pe fiecare scaun au fost folosite de mulțimea de primă mână ca și cadouri de petrecere ad-hoc, nefiind lăsată nicio pătură după ce sala s-a golit, conform The Guardian .