Actual Diverse

Un avion a deviat de la traseul inițial pentru ca pasagerii să poată merge la toaletă

Un avion a deviat de la traseul inițial pentru ca pasagerii să poată merge la toaletă
Infoactual

Nu este o glumă, chiar s-a întâmplat. Un avion Jet2 care zbura din Gran Canaria spre Manchester a trebuit să fie deviat pentru ca pasagerii să poată merge la toaletă.

Un avion a deviat de la traseul inițial pentru ca pasagerii să poată merge la toaletă

Se pare că avionul a decolat cu o oră întârziere de pe aeroportul Las Palmas, joi, la ora 17.03, ora Marii Britanii.

Inițial, totul a fost în regulă la bordul avionului Airbus A321, care trebuia să zboare deasupra Atlanticului, spre sudul Portugaliei și vestul Spaniei.

Însă avionul, care transporta 200 de pasageri la bord, a fost deviat în mod neașteptat spre Bilbao din cauza faptului că toaletele de la bordul zborului au devenit, dintr-o dată, indisponibile. Se înfundaseră.

Site-ul de monitorizare aeriană Flight Emergency a scris pe Twitter că zborul a fost deviat la ora 20.31, spunând: „Zborul Jet2 LS782, în drum spre Manchester din Gran Canaria, tocmai a fost deviat spre Bilbao din cauza toaletelor sparte la bord și pentru a permite pasagerilor să coboare pentru a folosi toaleta.”

Avionul a aterizat la Bilbao, unde a rămas pe pistă mai bine de două ore, timp în care rezervorul toaletei avionului a fost golit, relatează Sky News.

Avionul a aterizat la ora 19.11 și a rămas la sol timp de peste două ore, plecând în cele din urmă la ora 21.20, aterizând la Manchester la ora 23.01 – cu mai mult de două ore întârziere.

Reprezentanții Flight Emergency au transmis, tot pe Twitter, la ora 21.34 că zborul a fost freluat și este din nou în aer. „Veziculele s-au golit, LS782 este din nou pe drum.”

Un purtător de cuvânt al companiei Jet2.com a transmis de asemenea un mesaj explicativ:

„Zborul LS782 de la Gran Canaria la Manchester a fost deviat ieri la Bilbao pentru ca rezervorul toaletei să poată fi golit. Clienții au rămas la bord înainte ca zborul să decoleze din nou spre Manchester. În calitate de companie aeriană premiată, confortul și bunăstarea clienților noștri sunt de o importanță capitală pentru noi, cu toate acestea, ne cerem scuze dacă acest lucru a cauzat neplăceri.”

Și de această dată totul este bine când se termină cu … bine.