Actual Social

Veste grozavă! Pasagerii afectați de Blue Air primesc bani. O va face Vola, prima agenție de turism din România care rambursează

Veste grozavă! Pasagerii afectați de Blue Air primesc bani. O va face Vola, prima agenție de turism din România care rambursează
facebook.com

Pentru peste 100.000 de pasageri Blue Air ale căror zboruri au fost anulate fără motiv, a venit și o veste bună.

 Confirmarea agenției de turism

Vola.ro confirmă că este în curs de a finaliza procesul de rambursare a tuturor clienților care au avut zboruri Blue Air anulate cu plecare începând cu data de 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienti Vola.ro au fost afectați de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1.000.000 de euro”.

Începând cu data de 6 septembrie 2022, prejudiciul adus clienților Vola.ro cu zboruri anulate de Blue Air se ridică la peste 1.000.000 de euro, dar compania a reușit să ramburseze clienților afectați 95% din sumă, urmând să finalizeze întregul proces de rambursare în luna următoare.

Rambursarea banilor pasagerilor Blue Air a fost un proces anevoios și a implicat efortul întregii echipe Vola.ro (40 de persoane), Astfel, s-a reușit să se obțină banii într-un timp record, respectiv în mai puțin de patru luni de zile.

Astfel, Vola.ro este prima agenție de turism care va da banii înapoi tuturor clienților care au avut zboruri Blue Air.

Primii clienți Vola care și-au primit banii rapid

“Primii clienți Vola.ro care au fost rambursați imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care își achiziționaseră serviciul Fast Refund și care au primit banii în doar 2-3 zile de la anularea zborului. În același timp, clienții care aveau achiziționat serviciul Vola Trip Protect (un serviciu care garantează continuarea călătoriei chiar dacă zborul pasagerului este anulat sau întârziat pentru mai mult de cinci ore, ceea ce poate afecta întregul itinerariu) au primit asistență prioritară și soluții alternative de călătorie, astfel continuându-și planurile de vacanță, sau au putut opta pentru rambursare și au primit banii înapoi în 2-3 zile. De asemenea, clienții Vola care aveau zboruri Blue Air și se aflau în străinătate au fost ajutați să revină în țară”, se arată în Comunicatul Vola.ro.

Declarația reprezentantului agenției de turism

Directorul de operațiuni Vola.ro, Andreea iacob, a declarat: „Pandemia ne-a arătat că suntem un adevărat partener pe timp de criză pentru toți clienții noștri și că avem capacitatea de a identifica cele mai rapide soluții. Încă de la primele zvonuri cu privire la încetarea operațiunilor Blue Air, am strâns o echipă de criză și am identificat soluțiile pe care le putem accesa in numele clienților noștri. Ne-am mobilizat rapid pentru a informa și asista pasagerii care au rămas blocați la destinatii și care s-au trezit cu planurile de călătorie date peste cap. Deși rambursarea contravalorii biletelor de avion ar fi trebuit realizată de compania aeriană, ne-am dorit să fim alături de clienții Vola.ro și să punem în mișcare cele mai eficiente măsuri pentru recuperarea acestor sume. Suma implicată a fost de peste 1.000.000 de euro si suntem bucuroși că am reușit să ducem la îndeplinire acest proces într-un timp record, asumându-ne în totalitate acest demers”.

Câteva informații despre agenția de turism Vola

Despre compania Vola se cunosc următoarele:

  • este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală
  • în anul 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch,
  • în anul 2019, Vola.ro a avut o cifra de afaceri de aproximativ 10.6 milioane de EUR la un volum de tranzacții de 71 mln EUR,
  • tot în anul 2019 a fost desemnată, printr-un studiu Mercury Research, drept cea mai de încredere și cea mai recomandată agenție de turism online din România,
  •  încă de la înființare, compania a avut o dinamică explozivă, atât ca cifră de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți,
  • în ultimii ani, strategia Vola.ro s-a îndreptat spre dezvoltarea unor servicii de călătorie unice, de tip fintech, menite să protejeze clienții de incertitudinea din jurul călătoriilor. Fast Refund, Trip Protect, Flex sunt produsele care permit recuperarea banilor în diferite situații,
  • deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion opțiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car, potrivit aceluiași Comunicat al companiei Vola.